Kérem adja meg a kért adatokat és kollégánk a lehető leghamarabb felveszi Önnel a kapcsolatot.
Kérem adja meg a kért adatokat és kollégánk a lehető leghamarabb felkeresi Önt azon a telefonszámon, amit itt megad.
Amelyben tájékoztatjuk Önt, mint honlapunk látogatóját, valamint szolgáltatásaink igénybevevőjét társaságunk adatkezelési és adatvédelmi szabályairól.
Társaságunk az adatkezelése során alábbi alapelveket követi:
Társaságunk az Ön személyes adatait:
Tevékenységeinket egyéni vállalkozóként Mata Oszkár végzi.
A vállalkozásunk székhelye: 3531 Miskolc, Kis-Hunyad út 28.
A vállalkozásunk telephelye: 3531 Miskolc, Kis-Hunyad út 28.
A vállalkozásunk honlapja: www.miskolc-ablak.hu
Kapcsolattartás: email, telefon
Postacímünk: 3531 Miskolc, Kis-Hunyad út 28.
Telefonszámunk: 06-30-103-1740
E-mail címünk: info@miskolc-ablak.hu
Adószámunk: 90239391-1-25
Vállalkozásunk a GDPR 37. cikke alapján nem köteles adatvédelmi tisztviselő kinevezésére.
Vállalkozásunk tárhely szolgáltatójának neve, címe és elérhetősége: Websupport Magyarország Kft., info@ezit.hu
A weboldalunk látogatóinktól csak akkor kérjük személyes adataikat, ha érdeklődni szeretnénk az oldalon.
Az adatkezeléssel kapcsolatos kérdéseivel Ön az info@miskolc-ablak.hu e-mail, illetve postacímen kérhet további tájékoztatást, válaszunkat késedelem nélkül, 20 napon belül (legfeljebb azonban 1 hónapon belül) megküldjük Önnek az Ön által megadott elérhetőségre.
3. Mik azok a sütik és hogyan kezeljük őket?A sütik (cookie-k) olyan kisméretű adatfájlok (továbbiakban: sütik), amelyek a weboldalon keresztül a weboldal használatával kerülnek az Ön számítógépére úgy, hogy azokat az Ön internetes böngészője menti le és tárolja el. A leggyakrabban használt internetes böngészők (Chrome, Firefox, stb.) többsége alapbeállításként elfogadja és engedélyezi a sütik letöltését és használatát, az viszont már Öntől függ, hogy a böngésző beállításainak módosításával ezeket visszautasítja vagy letiltja, illetve Ön a már a számítógépen lévő eltárolt sütiket is tudja törölni. A sütik használatáról az egyes böngészők „súgó” menüpontja nyújt bővebb tájékoztatást. Vannak olyan sütik, amelyek nem igénylik az Ön előzetes hozzájárulását. Ezekről weblapunk az Ön első látogatásának megkezdésekor ad rövid tájékoztatást, ilyenek például a hitelesítési, multimédia-lejátszó, terheléskiegyenlítő, a felhasználói felület testreszabását segítő munkamenet-sütik, valamint a felhasználó-központú biztonsági sütik. A hozzájárulást igénylő sütikről – amennyiben az adatkezelés már az oldal felkeresésével megkezdődik – a Társaságunk az első látogatás megkezdésekor tájékoztatja Önt és kérjük az Ön hozzájárulását. Társaságunk nem alkalmaz és nem is engedélyez olyan sütiket, amelyek segítségével harmadik személyek az Ön hozzájárulása nélkül adatot gyűjthetnek. A sütik elfogadása nem kötelező, a Társaságunk azonban nem vállal azért felelősséget, ha sütik engedélyezése hiányában a weblapunk esetleg nem az elvárt módon működik.
Típus | Név | Hozzájárulás | Leírás | Cél | Érvényesség |
---|---|---|---|---|---|
rendszer sütik | nem igényel | a webes alkalmazás tűzfalának session sütije, amely a kereszthivatkozások elleni visszaélés megelőzésére szolgál | honlap működésének biztosítása | böngésző session vége |
A személyes adatokat Ön önkéntesen bocsátja rendelkezésünkre a regisztráció illetve a Társaságunkkal kapcsolattartása során, éppen ezért kérjük, hogy adatai közlésekor fokozatosan ügyeljen azok valódiságára, helyességére és pontosságára, mert ezekért Ön felelős. A helytelen, pontatlan vagy hiányos adat akadálya lehet a szolgáltatásaink igénybevételének.
Amennyiben Ön nem a saját, hanem más személy személyes adatait adja meg, úgy vélelmezzük, hogy Ön az ehhez szükséges felhatalmazással rendelkezik.
Ön az adatkezeléshez adott hozzájárulását bármikor ingyenesen visszavonhatja:
A hozzájárulás visszavonásának regisztrálását – technikai okokból – 30 napos határidővel vállaljuk, azonban felhívjuk a figyelmét arra, hogy jogi kötelezettségünk teljesítése vagy jogos érdekeink érvényesítése céljából bizonyos adatokat a hozzájárulás visszavonása után is kezelhetünk.
Megtévesztő személyes adat használata esetén, illetve ha valamelyik látogatónk bűncselekményt követ el vagy Társaságunk rendszerét támadja, az adott látogató regisztrációjának megszüntetésével egyidejűleg adatait haladéktalanul töröljük, illetve – szükség esetén – megőrizzük azokat a polgári jogi felelősség megállapításának vagy büntető eljárás lefolytatásának időtartama alatt.
Ön a regisztráció során tett nyilatkozatával vagy később, hírlevél és/vagy direkt marketing regisztráció felületén tárolt személyes adatainak módosításával (azaz hozzájárulási szándéka egyértelmű kinyilvánításával) hozzájárulását adhatja ahhoz, hogy az Ön személyes adatait marketing célokra is felhasználhassuk. Ebben az esetben – a hozzájárulás visszavonásáig – az Ön adatait direkt marketing és/vagy hírlevél küldés céljából is kezeljük és az Ön részére reklám- és egyéb küldeményeket, valamint tájékoztatókat és ajánlatokat küldünk és/vagy hírlevelet továbbítunk (Grtv. 6. §). Ön a hozzájárulását a direkt marketing és a hírlevél tekintetében együttesen vagy különkülön is megadhatja illetve azt/azokat ingyenesen és bármikor visszavonhatja. A regisztráció törlését minden esetben a hozzájárulás visszavonásának tekintjük. A direkt marketing és/vagy hírlevél célú adatkezeléshez hozzájárulás visszavonását nem értelmezzük egyúttal a honlapunkkal kapcsolatos adatkezelési hozzájárulás visszavonásának. Ez hogy van? mit és milyen alapon őrzünk meg, ha a hírlevél hozzájárulást visszavonta? A hozzájárulások esetében minden hozzájárulás egy adott célra szól, így a holnapon regisztrálás és a hírlevélre jelentkezés két külön cél, két külön adatbázis, a kettő nem függhet össze. Az egyes hozzájárulások visszavonásának illetve lemondásnak a regisztrálását – technikai okokból – 30 napos határidővel vállaljuk.
Érvényes: 2024.01.15-től visszavonásig
Jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) szabályozzák Mata Oszkár egyéni vállalkozó (székhely: 3531 Miskolc, Kis-Hunyad út 28., adószám: 90239391-1-25, mint vállalkozó (a továbbiakban: Vállalkozó) és a Megrendelő között létrejött vállalkozási jogviszony általános szabályait.
A jelen ÁSZF rendelkezései a Vállalkozó és a Megrendelő (továbbiakban együtt: Felek) között létrejött, külön íven szövegezett vállalkozási szerződésre (továbbiakban: Vállalkozási Szerződés) alkalmazandók, és a Vállalkozási Szerződés hatályba lépésével egyidejűleg, annak részeként lép hatályba a Felek között.
A Vállalkozási Szerződés a jelen ÁSZF-fel együtt érvényes.
A jelenlegi ÁSZF-től eltérő megrendelői feltételek csak a Vállalkozó kifejezett, írásos beleegyező nyilatkozatával alkalmazhatóak.
A Vállalkozó fa, műanyag és alumínium nyílászárók beépítésével, javításával, redőnyök és egyéb árnyékolástechnikai termékek beépítésével valamint szúnyoghálók készítésével és azok telepítésével foglalkozik.
A Megrendelő a Vállalkozási Szerződésben, illetve annak mellékletét képező árajánlatban meghatározott konkrét javítási, felújítási munkákat rendelte meg a Vállalkozótól, az ott részletezett vállalkozói díj megfizetése ellenében.
A Vállalkozó kijelenti, hogy a Vállalkozási Szerződésben vállalt munkák elvégzéséhez szükséges szakismerettel rendelkezik, a megrendelést saját munkavállalói és alvállalkozói igénybevételével, a saját eszközeivel, a Megrendelő által meghatározott helyen (a javítandó nyílászáró beépítési helyén) végzi.2.1 A Vállalkozási Szerződést a Felek a Szerződésben, vállalási határidőként megjelölt, határozott időre kötik.
Amennyiben a vállalási határidőt nem dátum szerűén, hanem időtartam megadásával határozták meg, akkor annak kezdőnapja a Vállalkozási Szerződés aláírását követő első munkanap, kivéve, ha a Felek a Vállalkozási Szerződésben más kezdőnapot állapítanak meg.
2.2 A Felek (így a Vállalkozó és a Megrendelő) a Vállalkozási Szerződéstől a szerződés teljesítésének megkezdése előtt bármikor elállhat, ezt követően a Megrendelő a teljesítésig a szerződést felmondhatja.
A Megrendelő elállása vagy felmondása esetén köteles a Vállalkozónak a díj arányos részét megfizetni, és a szerződés megszüntetésével okozott kárt megtéríteni azzal, hogy a kártalanítás a vállalkozói díjat nem haladhatja meg. (Ptk. 6:249.§)
A Vállalkozó jogosult a Szerződést a Megrendelő súlyos szerződésszegése esetén azonnali hatállyal felmondani, és a Megrendelőtől a díj arányos részét valamint okozott kára megtérítését követelni.
A Megrendelőt az alábbiakban részletezettek szerinti elállási jog illeti meg a Vállalkozó súlyos szerződésszegése esetén.
2.3 A Vállalkozó a munkát átadás-átvételi eljárás keretében köteles átadni, amelynek során a Megrendelő vagy megbízottja köteles az elvégzett munkát megvizsgálni, és a Vállalkozó szerződésszerű teljesítését írásban igazolni.
Határidőben teljesít a Vállalkozó, ha az átadás-átvétel a Szerződésben előírt teljesítési határidőn belül megkezdődik.
A Megrendelő nem tagadhatja meg az átvételt a munka olyan hibája miatt, amely, illetve amelynek kijavítása vagy pótlása nem akadályozza a rendeltetésszerű használatot.
Ha a Megrendelő az átadás-átvételi eljárást nem folytatja le, a teljesítés joghatásai a tényleges birtokbavétel alapján állnak be. (Ptk. 6:247.§)
2.4 A Vállalkozó késedelembe esik, ha a szolgáltatást annak esedékességekor nem teljesíti. (Ptk.6:153.§)
Ha a Vállalkozó késedelembe esik, a Megrendelő követelheti a teljesítést, vagy ha a késedelem következtében a Szerződés teljesítéséhez fűződő érdeke megszűnt, elállhat a Szerződéstől.
A Megrendelő elállásához nincs szükség a teljesítéshez fűződő érdek megszűnésének bizonyítására, ha a szolgáltatást a Szerződésben rögzített okból kifolyólag a meghatározott teljesítési időben – és nem máskor – kellett volna teljesíteni; vagy a Megrendelő az utólagos teljesítésre írásban, megfelelő póthatáridőt tűzött, és a póthatáridő eredménytelenül telt el.
A Vállalkozó köteles megtéríteni a Megrendelőnek a késedelemből eredő kárát, kivéve, ha a késedelmét kimenti. (Ptk. 6:154.§)
2.5 Ha a teljesítés lehetetlenné vált, a szerződés megszűnik.
A teljesítés lehetetlenné válásáról tudomást szerző fél késedelem nélkül köteles erről a másik felet értesíteni.
Az értesítés elmulasztásából eredő kárt a mulasztó fél köteles megtéríteni.
Amennyiben a teljesítés lehetetlenné válásáért egyik fél sem felelős, a szerződés megszűnésének időpontját megelőzően nyújtott szolgáltatás pénzbeli ellenértékét meg kell téríteni, illetve az előre teljesített és ellenszolgáltatás nélkül maradt pénzbeli szolgáltatás visszajár.
Ha a teljesítés lehetetlenné válásáért az egyik fél felelős, a másik fél szabadul a szerződésből eredő teljesítési kötelezettsége alól, és a szerződésszegéssel okozott kárának megtérítését követelheti.
Akkor, ha a teljesítés lehetetlenné válásáért mindkét fél felelős, a szerződés megszűnik, és a felek a lehetetlenné válásból eredő kárukat a közrehatás arányában követelhetik egymástól. (Ptk. 6:248.§)
2.6 Amennyiben a Megrendelő jelzi, hogy a megrendelését módosítani kívánja, az vállalási határidő megszakadását jelenti, és a Vállalkozó jogosult a módosított megrendeléshez igazodó új teljesítési határidőt megszabni.
Ugyancsak a vállalási határidő meghosszabbodásához vagy megszakadásához vezetnek azok a körülmények, amelyek a Vállalkozó teljesítését meghatározzák, de amelyekre a Vállalkozó befolyást gyakorolni nem képes (vis maior, például: erőhatalom, sztrájk, háború, beszállítói késedelem).
A részteljesítés és előteljesítés jogát a Vállalkozó fenntartja.
3. A Felek szolgáltatásnyújtással kapcsolatos jogai és kötelezettségei
3.1 A javítási, beépítési, szerelési (beleértve a bontási munkálatokat is, továbbiakban munkálatok) munka végzésének feltételeit a Vállalkozó úgy köteles megszervezni, hogy biztosítsa a tevékenység biztonságos, szakszerű, gazdaságos és határidőre történő befejezését.
Ha a munkálatokhoz valamilyen anyag szükséges, azt a Vállalkozó köteles a Megrendelő költségére beszerezni. (Ptk. 6:239.§)
A Vállalkozó köteles a munka- és tűzvédelmi utasításokat betartani.
3.2 A Vállalkozó a teljesítés során a legnagyobb gondossággal köteles eljárni, illetve garantálni a kivitelezés szakszerűségét és I. osztályú minőségét.
A Vállalkozó a helyiségek tisztaságára, állagmegóvására és vagyonvédelmére a legnagyobb gondossággal odafigyel.
A munkavégzés során a Vállalkozó által esetlegesen okozott károk elhárításának költségeit a Vállalkozó a Megrendelő részére – közösen felvett kárfelvételi jegyzőkönyv alapján – megtéríti a felvételt követő 15 napon belül.
3.3 A Vállalkozó a Megrendelő utasítása szerint köteles eljárni.
Az utasítás nem terjedhet ki a tevékenység megszervezésére, és nem teheti a teljesítést terhesebbé.
Ha a Megrendelő célszerűtlen vagy szakszerűtlen utasítást ad, akkor a Vállalkozó köteles őt erre figyelmeztetni. Ha a Megrendelő a figyelmeztetés ellenére utasítását fenntartja, a Vállalkozó a szerződéstől elállhat vagy a feladatot a Megrendelő utasításai szerint, a Megrendelő kockázatára elláthatja.
A Vállalkozó köteles megtagadni az utasítás teljesítését, ha annak végrehajtása jogszabály vagy hatósági határozat megsértéséhez vezetne, vagy veszélyeztetné mások személyét vagy vagyonát. (Ptk. 6:240. §)
3.4 A Megrendelő vállalja, hogy a Vállalkozási Szerződésben meghatározott időszakban biztosítja a Vállalkozó számára a munkaterületen és annak környékén a szabad, akadálymentes munkavégzést.
A Vállalkozó a tevékenység megkezdését mindaddig megtagadhatja, amíg a munkaterület a tevékenység végzésére nem alkalmas.
Emiatt a Vállalkozó jogosult egyoldalúan módosítani a vállalási határidőt, és kiszállási díjat számlázni 15.000,- Ft + ÁFA/alkalom mértékben.
Ha a Megrendelő a munkaterületet a Vállalkozó felszólítása ellenére nem biztosítja, a Vállalkozó elállhat a szerződéstől, és kártérítést követelhet.(Ptk. 6:241.§)
A munkálatokhoz szükséges villamos energiát a Megrendelő térítésmentesen biztosítja.
3.5 A Felek kötelesek egymást minden olyan körülményről haladéktalanul tájékoztatni, amely a teljesítés eredményességét, határidejét veszélyezteti, vagy gátolja, illetve további költségeket igénylő munkák elvégzését, s ezzel a jelen szerződés módosítását teszi szükségessé.
4. Szolgáltatás átvétele – kellékszavatosság
4.1 A Vállalkozó a munkát átadás-átvételi eljárás keretében köteles átadni, amelynek során a Megrendelő vagy megbízottja köteles az elvégzett munkát megvizsgálni, és a Vállalkozó, szerződésszerű teljesítését írásban igazolni.
Amennyiben az átadás-átvételi eljárás során a Megrendelő vagy képviselője, minőségi vagy mennyiségi hibát észlel, azt az átadásról készülő jegyzőkönyvben, illetve a Vállalkozó, teljesítési igazolásán azonnal írásban köteles jelezni.
A jegyzőkönyv vagy a teljesítési igazolás aláírásával a Megrendelő elismeri a szolgáltatás minőségi és mennyiségi megfelelőségét és annak átvételét.
A javított nyílászáróval kapcsolatos kockázatok és felelősség átruházása a szolgáltatás átadásával megtörténik.
4.2 A Vállalkozó az általa végzett szolgáltatásokra és a beépített anyagokra 12 hónap jótállást (kellékszavatosság) vállal (kivéve, ha a Felek egyedileg más feltételt foglaltak írásba).
A jótállás feltétele, hogy a Megrendelő vagy más, a szolgáltatás tárgyán időközben ne végezzen semminemű módosítást (szerelés, átalakítás stb.), a nyílászáró ne sérüljön meg, ne fessék át, az előírásoknak megfelelően tartsák karban, és rendeltetés szerűén használják.
4.3 Kellékszavatossági igénye alapján a Megrendelő választása szerint:
Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
A kijavítást vagy kicserélést – a dolog tulajdonságaira és a Megrendelő által elvárható rendeltetésére figyelemmel – megfelelő határidőn belül, a Megrendelő érdekeit kímélve kell elvégezni. (Ptk. 6:159.§)
4.4 A Vállalkozó technikai tanácsai (javaslatok, kezelési tanácsok) az általa beépített, javított nyílászárók, redőnyök (és egyéb árnyékolástechnikai eszközök), szúnyoghálók legmegfelelőbb, rendeltetésszerű felhasználását szolgálják.
5. Ár képzési és fizetési feltételek
5.1 A Vállalkozási Szerződésben meghatározott vállalkozási díj tartalmazza az anyag- és munkadíjat, valamint a kiszállási költséget.
A szerződéskötéskor rögzített díj a Vállalkozó és a Megrendelő közötti megállapodás eredménye.
Vállalkozási Szerződés esetleges hiányában a Vállalkozó által készített árajánlatban (Végleges Árajánlatban) foglalt díjak az irányadóak.
5.2 A Vállalkozó által a Megrendelő részére adott árajánlat érvényessége – amennyiben a Vállalkozó az ajánlatban másként nem rendelkezett – 15 naptári nap.
5.3 Az átadott szolgáltatásokra eső vállalkozási díj megfizetése a Vállalkozó vagy az általa megbízott partnercég (Online Számla) által kibocsátott számla ellenében történik.
A Vállalkozó szolgáltatási előleg jogcímen a szolgáltatás teljes ellenértékének 50%-át elkérheti.
Amennyiben a Vállalkozási Szerződésben ettől eltérő megállapodás nem jött létre, a Megrendelő minden esetben köteles a vállalkozói díjat átvételkor, teljes egészében, készpénzben megfizetni. Amennyiben szolgáltatási előleg kifizetésre került a Megrendelő részéról, úgy az azzal csökkentett vállalkozói díjat szükséges teljes egészében készpénzben megfizetni.
Nem készpénzes fizetési mód alkalmazásánál a fizetési határidő a Vállalkozási Szerződésben, vagy szerződés hiányában a Vállalkozó által kiadott számlán kerül megállapításra, ellenkező rendelkezés hiányában a fizetési határidő 8 nap.
5.4 Késedelmes fizetés esetén a Vállalkozó jogosult a késedelembe esés napjától kezdődően késedelmi kamatot felszámolni, melynek mértéke, vállalkozásnak minősülő Megrendelő esetében, a késedelemmel érintett naptári félév első napján érvényes jegybanki alapkamat nyolc százalékponttal növelt értéke.
Ha a vállalkozásnak minősülő Megrendelő fizetési késedelembe esik, akkor köteles a Vállalkozónak a követelése behajtásával kapcsolatos költségei fedezésére negyven eurónak a Magyar Nemzeti Bank késedelmi kamatfizetési kötelezettség kezdőnapján érvényes hivatalos deviza-középárfolyama alapján meghatározott forintösszeget megfizetni.
E kötelezettség teljesítése nem mentesít a késedelem egyéb jogkövetkezményei alól; a kártérítésbe azonban a behajtási költségátalány összege beszámít. (Ptk. 6:155.§)
Fogyasztónak minősülő Megrendelő a késedelembe esés időpontjától kezdődően a késedelemmel érintett naptári félév első napján érvényes jegybanki alapkamattal megegyező mértékű késedelmi kamatot köteles fizetni. (Ptk. 6:48.§ (1) bek.)
5.5 A Vállalkozó fenntartja magának a jogot, hogy felfüggessze a szerződéses kötelezettségeinek teljesítését mindaddig, amíg a Megrendelőnek a Vállalkozó felé határidőn túli tartozása áll fenn.
A Vállalkozó fenntartja magának a jogot a részteljesítésre és az ennek megfelelő részszámlázásra, amennyiben ettől egyéb, az adott szolgáltatást érintő megállapodás eltérően nem rendelkezik.
6. Tulajdonjog fenntartása
6.1 A beépített anyagok tulajdonjogát a Vállalkozó valamennyi követelése (számlatartozás, kár, költség, késedelmi kamat, stb.) rendezéséig fenntartja.
Ezekkel az anyagokkal a Megrendelő nem jogosult rendelkezni (biztosítékul lekötni, elzálogosítani, stb.), köteles azonban azokat eredeti állapotukban megőrizni.
6.2 A Megrendelő fizetési késedelembe esésekor, vagy ha fennáll a veszélye, hogy fizetéseit beszünteti, mivel fizetőképességének vagy vagyoni helyzetének megrendüléséről hivatalos információk (bírósági, hatósági döntés, közbeszerzési döntőbizottsági határozat, könyvvizsgálói jelentés, éves beszámoló, stb.) kerülnek a Vállalkozó birtokába, vagy ha a Megrendelővel szemben végrehajtás folyik, akkor a Vállalkozó jogosult a ki nem fizetett szolgáltatás során beépített / felhasznált anyagokat visszabontani és magához venni.
Ebben az esetben a Megrendelő az eredeti állapot helyreállítását nem követelheti.
7. Egyéb rendelkezések
7.1 A Vállalkozási Szerződést módosítani, kiegészíteni, pontosítani, csak újabb írásba foglalt szerződéssel lehet, a Felek megállapodásai vagy a Vállalkozási Szerződéssel kapcsolatos nyilatkozatai, kizárólag írásban érvényesek.
A Felek kötelezettséget vállalnak arra, hogy amennyiben a kapcsolattartóval összefüggésben közölt adatok megváltoznak, úgy erről haladéktalanul tájékoztatják a másik Felet.
A közlés elmulasztásáért, illetve késedelmes megtételéért a mulasztó Fél felelősséggel tartozik.
A Felek kézbesítettnek tekintik a másik Fél Vállalkozási Szerződésben rögzített elektronikus úton eljuttatott elemeit (szolgáltatási tételek), de csak abban az esetben, ha az üzenet szintén írásos visszaigazolása is megtörtént.
7.2 A Felek a Vállalkozási Szerződésben kapcsolattartó személyeket jelölhetnek ki.
Amennyiben erre sor kerül, akkor a Felek a kapcsolattartó személyeknek a Vállalkozási Szerződésben rögzített e-mail címre történt üzenetküldést is írásbeli közlésnek fogadják el, de csak abban az esetben, ha az üzenet szintén írásos visszaigazolása is megtörtént.
7.3 A jelen Általános Szerződési Feltételekre és a Vállalkozási Szerződésre a magyar jog, elsősorban a Ptk. az irányadó.
A Megrendelő az árajánlatkérés elküldésével az Általános Szerződési Feltételekben leírt pontokat megismerte, elfogadta és tudomásul vette.
A Szolgáltatási Szerződés és egyéb dokumentumok mellett a Megrendelő részéről aláírásra kerül az Általános Szerződési Feltételek is. Igazolva ezzel azt, hogy a benne foglalt pontokat megismerte, elfogadta és azokkal egyetért.
A Felek közötti esetleges jogviták rendezésére a Felek kikötik, a Vállalkozó székhelye szerint illetékes bíróság kizárólagos illetékességét.
Kedves az Ön része egyelőre ennyi volt. Üzenetét hamarosan elolvassa kollégánk és
megadott elérhetősége egyikén (email, telefon) a lehető leghamarabb keresni fogja.
Fontos! Bizonyos levelezőprogramok az általunk küldött üzeneteket tévesen levélszemétnek értékelhetik,
ezért kérem ellenőrizze SPAM/Levélszemét/Kéretlen mappák tartalmait is a következő egy-két napban. Megértését köszönjük!
Örömünkre szolgál, hogy kérdésével, észrevételével hozzánk fordul. Kérem adja meg adatait és küldjön üzenetet nekünk. Az üzenetét kollégáaink a lehető leghamarabb megválaszolják. Amennyiben árajánlatot szeretne kérni, kérjük kattintson ide.